Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Swingerekről és nem swingerekről

Férfi szemmel...

Férfi szemmel...

Swinger (25) - avagy mit kezdjek a férjemmel a nyaraláson

Írta: Georgina Chigu

2018. augusztus 20. - Szalontai Ádám

Nyaralni indultunk a családommal. Eleve nagyon fájt, hogy a sok munka miatt nem láttalak, csak ritkán. A hangodra, az érintésedre vágytam. Csak egy rövidke üzenet jött: hiányozni fogsz... Végig csendben ültem a kocsiban, a gyerekek társasoztak, rád gondoltam...

Mi a francot kezdek vele egy héten keresztül...
Mikor megérkeztünk a szállodába nagy keveredés volt. Azt éreztem valaki folyamatosan néz. Körbefutottam a tekintetemmel a teret, de senki ismerőst nem láttam. Próbáltam kikapcsolni. Csodás a hely, gondoltam, jól fogom érezni magam. Mindenki lepakolt a gyerekek megkapták a fürdőruhájukat, a férjem meg a minibárba kutakodott. Azon gondolkodtam, mi a francot kezdek vele egy héten keresztül... Majd fogtam magam, és elindultam, gondoltam, ha már itt vagyunk, megmasszíroztatom magam.

z_31.jpg

Hidegen a csiklómhoz érintetted
Ahogy kiléptem az ajtón, szóhoz sem jutottam. Ott álltál velem szemben. Szívdöglesztően, jó képűen! Azt hittem, káprázik a szemem. Cinkosan rám mosolyogtál. Hívtad a liftet. Mikor beléptünk, megnyomtad a két emelettel feljebb levő gombot. Neked akartam esni, kényeztetni. Alig vártam, hogy a szobádba érjünk. Kinyitottad az ajtót. Megcsókoltál, remegett minden porcikám. Az ágyra döntöttél, a puncimat csókoltad. Csak abba ne hagyd, biztattalak. Mosolyogtál. Mondtad, hogy hoztál valami lazítsak. Becsuktam a szemeim, hagytam magam, teljesen megbíztam benned. Valami zümmögni kezdett, majd hidegen a csiklómhoz érintetted. Megfeszült a testem, aztán mélyen a puncimba toltad és a nyelveddel újra a nunim habzsoltad. Nem véletlenül imádlak.

z_33.jpg

Hagytam, hogy megdugd a számat, imádom, ahogy kitölt
A vibrivel döftél keményen, toltál, feljebb kúsztál rajtam a számat csókoltad. Éreztem, hogy nagyobb sebességre nyomod. Egyre durvábban tolod, a mellem harapod, sikítanék a gyönyörtől, de a számat a száddal befogod. Megpihentem. Megfordultál, újra a puncimmal játszottál, a farkad a számba vettem, kényeztettem. Hagytam, hogy megdugd a számat, imádom, ahogy kitölt, az ízét, ahh mindig akarom.

z_32.jpg

Nem tudom mi a gyönyör és mi a fájdalom
Nem kíméltél, közben ezerszer juttattál a csúcsra. A cicim közé vettem a farkad, dugtad ahogy érted, lassan elélveznél, de a popsim kerül sorra... Hasra fektetsz, betoltad, majd őrült iramot diktálva hajtasz az orgazmusba. Közben a vibrivel a puncimat dugom. Azt hiszem, már nem tudom mi a gyönyör és mi a fájdalom. Egyszerre élvezünk el. Rám borulsz, hozzád bújok. S csak annyit mondtam: hiányoztál.

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiak-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7714190857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása