Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Swingerekről és nem swingerekről

Férfi szemmel...

Férfi szemmel...

Swinger (26) - avagy a farokmasszázs művészete

Írta: Georgina Chigu

2018. augusztus 20. - Szalontai Ádám

Késő este volt, mikor becsengettem hozzád fáradtan, az egész napos hajtás után. Széles mosollyal vártál, szájon csókoltál, pont olyan érzékien, mint mindig.

Hogy lehet az, hogy ennyire ráérzel a lelkemre?
Végig simítottál a popsimon, megkérdezted nem akarok-e egy laza fürdőt…? Jól esett a törődés. Benyitottam a fürdőbe, finom illat, a kád körbe rakva gyertyákkal. Hm, hogy lehet az, hogy ennyire ráérzel a lelkemre? Beültem a kádba és élveztem a meleg vizet.

z_34.jpg

Finom selyem és csipke kombináció, épp hogy takart itt-ott
Hallottam, hogy kint csörömpölsz, megkérdeztem, nincs-e kedved beülni hozzám. Mondtad, hogy inkább menjünk fel az ágyba, mert ma különleges intimmasszázsban lesz részem. Felvettem a hálóingem, amit hoztam magammal, finom selyem és csipke kombináció, épp hogy takart itt-ott.

Illatos masszázsolaj után nyúltál
Ahogy mentünk fel a lépcsőn, finoman simítottad a popsim. Egyszerű szavakkal utasítottál. Vedd le a hálóinged. Minden mozdulatomat figyelted. Feküdj hasra. Tedd szét a lábad. Kíváncsian vártam, mi történik. Illatos masszázsolaj után nyúltál. A hátamnál kezdted, lefele, finom lágy mozdulatokkal a popsimig. Épp csak érintetted, korbácsolva vágyaim. A combom belső felét masszíroztad, ügyelve, hogy ne érj a puncimhoz. Bár, minden érzékem azt követelte.

z_36.jpg

Tolom a puncim a kezed felé, de csak épphogy megérinted
Kérted, forduljak meg, a melleim következtek. Olyan szinten feszül a testem, amit nem tudok magyarázni semmivel. Csúszik az olajos kezed a hasam felé, le a combomig. Megbolondulok, úgy érzem. Szinte tolom a puncim a kezed felé, de te csak épp megérinted, hogy megőrüljek, a falat kaparjam kínomban. Utasítasz, tegyem szét a lábam. Nem nyúlhatok hozzád. Széthúzod szeméremajkaim… Belefújsz… Megborzongok…

Szereted, ha az ánuszrózsámmal masszírozom a vastag farkad
Finoman szívni kezded a csiklóm. Az ujjad durva mozdulattal a puncimba nyomod. Nem tudom, hogy a fájdalom vagy a gyönyör volt erősebb, de a puncim az érzéstől spriccelni kezdett. Láttam a vágyat a szemedben, amit a látvány okozott. Megadtad magad te is a vágynak. A lábam a nyakadba tettem, csípőmet megemelted s máris a puncimat kefélted. Nedves voltam, szinte kicsúsztál, ezért a popsimat izgattad, majd egy mozdulattal belém hatoltál. Rászorítottam, tudom, hogy szereted, ha az ánuszrózsámmal masszírozom a vastag farkad… Lassú iramból vad dugás lett. Fájt, de élveztem. Néztelek, ahogy elélvezel... Rám borultál, egy pillanatra megállt a világ. Éreztem, ahogy ver a szíved, ahogy pulzál még a farkad bennem. Hazaérkeztem…

z_37.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiak-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4814191775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása